יום שישי, 2 בנובמבר 2012

אז זהו התייאשתי מלכתוב במערכת הבלוגים של מיקרוסופט  .שנים היה לי שמה בלוג שעודכן לפעמים בעיקר בתקופות שאין לחץ בעבודה או יצאה טכנולוגיה חדשה לעולם שהיתי מוכרח לכתוב עליה .
יש הרבה סיבות שעזבתי את הבלוגיה של מיקרוסופט ואולי המשמעותית ביותר הינה שאחרי שמיקרוסופט נתנה בעיטה בתחת לציבור המפתחים שלה בעקבות המתת ה Silverlight התחלנו לזלוג יותר ויותר ממצב של רק מיקרוסופט ואף אחד אחר לא קיים .לטכנולוגיות אחרות אם זה linux  בעיקר בהפצת ubuntu ,  וכן php java spring python opengl android ועוד .
אני מאמין שמאתר בלוגים שלא של מיקרוסופט יהיה לי יותר קל לכתוב על טכנולוגיות אילו .

סיבה נוספת הנה שאחרי שאתר הבלוגים של מיקרוסופט שודרג סגרו לי את האפשרות לערוך ולהוסיף בלוגים חדשים מבלי כוונה זו או אחרת אבל אף אחד שמה לא מצא זמן אל אף פניותיי הרבות .

בכל מקרה אני הולך להמשיך מפה ולדבר בעיקר על טכנולוגיה גם מיקרוסופטית לא זנחנו את הפרויקטים ב Direct3d11 , ב surface , wpf , wcf ,wf , SQL Server
וגם על טכנולוגיות שאינן מיקרוסופטיות  אליהם נכנסו בשנתיים האחרונות .
בתור מוביל טכנולוגי וארכיטקט מערכת של קבוצה ענקי, עם מגוון פעילויות רב ביותר אני עובד עם מגוון טכנולוגיות עצום החל מטכנולוגיות web ,  אני שר ומגנן jquery
Asp mvc , php spring mvc 
בסיסי נתונים sql server ו mysql ,  מנועי nosql כדוגמת mongodb ו RavenDB
directx , opengl , מנועים גרפיים 
android 
linux , embeded linux 
hadoop 
wpf , QT , swing 
sharepoint  
ועוד ואפילו עוד הרבה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה